Heips.

Tässähän tämä, aloittelen nyt tätä blogiani.

Voisiko joku auttaa? Seurustelen suhteessa, joka on kestänyt 3 ja ½ kuukautta. Olen aivan tosissani hänen suhteensa, kuten on kumppaninikin. Eli siis, the onekkelma;

Olin/olen tkesämökillä, jossa on paljon sukulaisia. Mummollani, joka omistaa tontin, on miesystävä ja miesystävällä kolme lastenlasta, kaikki poikia. No, minulla oli säpinää vanhimman pojan kanssa. Eräänä yönä hän kävi herättämässä minut, puin päälle ja lähdimme ulos. Kävelimme käsikädessä mitä romanttisimmissa paikoissa ja lopulta suutelimme(säästän sinut yksittyiskohdilta). No, poikaystäväni sai tietää tästä ja on tositositosi pettynyt minuun. Koska rakastamme toisiamme, hänellä ei ollut aikomustakaan jättää minua, yms. Onko aivotoimintani minimaalista, kun Hän ei ole paikalla? Olen todella shokissa, enkä edes tajua, miksen estänyt suudelmaa. Pidin siitä. Eikä minulla ollut aikomustakaan kertoa kyseiselle henkilölle, etten ole todellakaan sinkku, vaan elän onnellisena onnellisessa suhteessa. Osaisiko joku neuvoa, kuinka pääsen tilanteesta? Hyvin hankalaa. En ole ennen pettänyt.

Yritän nyt selvitä huomisesta. Onneksi en ole vielä joutunut keskustelemaan syrjähypystä kasvotusten poikaystäväni kanssa. Onneksi syrjähyppytoverini ei ole enää täällä.